ارتونا ، ارمغان تنوع و نوآوری
فروشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه ارتونا
در این بخش مجموعه ای از رایج ترین سوالات و پرسش ها درباره شیوه ثبت نام، سفارش گذاری، ارسال، و سایر موارد لازم و ضروری جمع آوری گردیده و بصورت دسته بندی شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. جهت مشاهده هر یک از قسمتها، بر روی سوال مورد نظر کلیک نمایید تا پاسخ مربوطه را مشاهده نمایید.
سئوالات متداول
حساب کاربری
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره همراه و رمز دریافتی از طریق پیامک، وارد حساب کاربری خود بشوید$nl$سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود
ثبت و پیگیری سفارش
دوست دارم از فروشگاه لوازم خانگی ارتونا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید$nl$همچنین فروشگاه لوازم خانگی ارتونا که یکی از مراکز اصلی فروش محصولات شرکت های ایرانی می باشد با بیش از 15 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان فروشگاهی پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه لوازم خانگی ارتونا استفاده کنید
آیا برای خرید ازفروشگاه لوازم خانگی ارتونا ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید$nl$با عضویت در فروشگاه لوازم خانگی ارتونا میتوانید$nl$سریعتر و سادهتر خرید کنید$nl$به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مشاهده کنید$nl$لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید$nl$از جشنواره فروش ویژه فروشگاه ارتونا مطلع شده و خرید خود را به صرفه تر ثبت کنید
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید
آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه لوازم خانگی ارتونا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد$nl$در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که با توجه به پرداخت مبلغ سفارش بصورت اینترنتی ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند$nl$جهت تامین سفارش کالاهای ناموجود می توانید درخواست تامین کالای مورد نیاز خود را از طریق فرم ثبت سفارش کالای ناموجود برای ما ارسال نمایید تا نسبت به بررسی و امکان تامین آن با شما هماهنگی لازم صورت پذیرد.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.$nl$پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه لوازم خانگی ارتونا تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه لوازم خانگی ارتونا با شما تماس خواهند گرفت
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله در روزهای کاری هفته از ساعت 10صبح تا 18 عصر با شماره 09122724959 یا 33122154-021 تماس بگیرید
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار فروشگاه لوازم خانگی ارتونا موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه لوازم خانگی ارتونا محدودیتی دارد؟
خیر کالاها براساس تعداد موجودی انبار قابل سفارش گذاری می باشند.
پرداخت
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
همه کاربران فروشگاه لوازم خانگی ارتونا میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم خرید اینترنتی هستند در سایت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد$nl$در آینده برای افرادی که مشتری دائمی فروشگاه لوازم خانگی ارتونا هستند این امکان فراهم خواهد شد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
در آینده برای افرادی که مشتری دائمی فروشگاه لوازم خانگی ارتونا هستند این امکان فراهم خواهد شد.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه لوازم خانگی ارتونا که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود، نکتههای زیر را رعایت فرمایید$nl$-با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد$nl$- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید$nl$- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید
ارسال سفارشات
سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
در شهر تهران سفارش ها از طریق پیک با دریافت هزینه جداگانه و در همان روز سفارش و یا تا 48 ساعت کاری بعد به آدرس مربوطه ارسال می شوند.$nl$ در سرتاسر کشور (بجز شهر تهران) سفارشها از طریق باربری ارسال میشوند و جهت دریافت بار از باربری با شما هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بار به شهرستان براساس مصوبه بارنامه های بین شهری در باربری های کشور محاسبه و قابل پرداخت است. در خصوص هزینه درون شهری بابت سفارش های داخل شهر تهران بصورت موردی و بسته به ادرس مشتری متغیر است که پس از ثبت سفارش مشخص و هماهنگی آن صورت می پذیرد.
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن بار پس از تحویل به باربری ، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات باربری بصورت حدودی مشخص است و در خصوص ساعت آن نیز نمیتوان به طور دقیق اظهارنظر کرد.
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به فروشگاه لوازم خانگی ارتونا به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آنجا که فروشگاه لوازم خانگی ارتونا یک فروشگاه حضوری و اینترنتی است تحویل حضوری سفارش در محل فروشگاه لوازم خانگی ارتونا با رعایت ساعت کاری فروشگاه و همچنین در نظر گرفتن شلوغی محل فروشگاه ، امکانپذیر می باشد.
سفارشها چه زمانی به باربری تحویل داده میشود؟
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش انبار، در هر روز هفته تحویل باربری استان مربوطه شده تا در اسرع وقت ارسال شوند.
خدمات پس از فروش
شرایط گارانتی کالاها چگونه است؟
با توجه به شرکتی بودن محصولات ارائه شده توسط فروشگاه ارتونا، تمامی محصولات مشمول قوانین گارانتی شرکت مربوطه می شود .$nl$توجه داشته باشید پس از دریافت کالا با پشتیبانی شرکت مربوطه جهت نصب و راه اندازی و گارانتی تماس حاصل نمایید . $nl$بدیهی است در صورت عدم اقدام لازم برای فعال سازی گارانتی، مسئولیتی متوجه فروشگاه ارتونا نخواهد بود.
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
در صورت باز نشدن جعبه کالا و عدم آسیب فیزیکی به کالا و جعبه، هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش فروشگاه ارتونا و یا تولید کننده اصلی محصول (که این زمان ممکن است بین یک هفته تا سه ماه بطول بیانجامد)، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری پس از تاییدیه کارشناسان، مبلغ به همان شماره کارتی که خرید از آن صورت گرفته، مسترد خواهد شد اما در صورتی که در واحد کارشناسی، مرجوعی مورد قبول واقع نشود کالا به خریدار بازگردانده میشود که در این حالت نیز هزینه ارسال مجدد برعهده مشتری میباشد
نحوه فعالیت فروشگاه لوازم خانگی ارتونا
آیا فروشگاه ارتونا در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
فروشگاه ارتونا در حال حاضر نماینده فروش فعال ندارد و در صورتی که نمایندگان این فروشگاه فعالیت خود را آغاز نمایند از طریق همین سایت فروشگاهی ارتونا اطلاع رسانی خواهد شد.
آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد؟
بله با توجه به اینکه فروشگاه لوازم خانگی ارتونا بعنوان تامین کننده عمده انواع لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه با تنوع بسیار بالا در سطح کشور عزیزمان ایران فعالیت می کند، لذا امکان تامین حجم انبوهی از سفارشات را داراست لیکن با توجه به تنوع محصولات و فصلی بودن برخی از آنها (از قبیل بخاری، کولر، پنکه و ...) حتما قبل از تصمیم به خرید با واحد پشتیبانی فروشگاه لوازم خانگی ارتونا تماس حاصل نموده و از موجود بودن تعداد خرید انبوه خود مطمئن شوید